Support / Hjälp
Din organisation
Din organisation är din primära kontakt för frågor gällande ditt medlemskap, inloggningar och lösenord. Det är hit du vänder dig för allmän hjälp med bokningssystemet.
Information om hur du når din organisations administratör(er) finner du i regel på er hemsida eller i annan medlemsinformation.
Vid tekniska problem med tjänsten använder du med fördel serviceportalen nedan.
Serviceportal
Använd serviceportalen för att skapa och hantera supportärenden, förbättringsförslag eller buggrapporter.
E-post
Vid användning av support-mejlen nedan skapas ett ärende i serviceportalen. Vi rekommenderar att du skapar en inloggning i portalen för enklare hantering av ditt ärende.
Dokumentation
Handböcker och annan dokumentation finns tillgängliga via snabblänkarna längst ner på sidan. Du kan också nå dem via den här länken:
Sociala medier
Följ myWebLog på Facebook och/eller Twitter för nyheter och driftinformation.
https://twitter.com/myweblog_se
https://www.facebook.com/myweblog.se
Telefon
Det finns ingen officiell telefonsupport. Supportärenden hänvisas primärt till serviceportalen.